(Digi)turundus pole sprint erinevates suundades, kuhu kinnisilmi punuma panna, vaid mõtestatud strateegiline maraton, millel otsest lõppu pole. See on nagu vanasõna: üheksa korda mõõdad, ühe korra lõikad, eks?
Me ei tööta klientidega vaid partneritega ehk esmalt kui leivad ühte kappi paneme, peame üksteisega pimekohtingu (loe: videokõne) Zoomi või Meeti vahendusel läbi tegema.
Kõne käigus tahame kindlasti vastust neile küsimustele:
Kui pimekohting (loe: videkõne) läks edukalt ning anname üksteisele võimaluse, siis alustame esmase kõne järgselt andmete kogumist. Esmalt koostame ülipõhjaliku digiauditi olemasolevate ja kastususel olevate kanalite analüüsimiseks ja seejärel analüüsime turuandmeid.
Kui esmased andmed ja analüüsid koos, viime läbi vestlused juhtkonna liikmetega ning ka võimalusel mõne kliendiga.
Nüüd jõuame kõige magusama ja olulisema asja juurde - strateegia loomine. Kui andmed koos ning andmete põhjal eesmärgid seatud, alustame killerplaani loomist, et tulemusteni jõuda.
Andmete ja eesmärkide alusel valime kanalid, töötame välja sõnumid, visuaalid, müügitunnelid (sales funnel) ning tegevusplaani järgmiseks aastaks, et nende eesmärkideni jõuda.
Strateegia ainuüksi on ainult tööriist, orientiir reaalsete tegevuste tegemiseks. Ja meie ei ole ainult teoreeritud, vaid hands-on praktikud, seega pärast strateegia kinnitamist, hakkame koos ka tegevusplaani ellu viima.